Cream ki ingredients wrong hain full of steroids i know girls jab tum log apna face dekhti jo pyara ho gaya iske use se jese hi tum log 3 months bad choro ghi wo pehle se bhi ziada khrab ho jay gha 🥹
Jo bhi larkiyan yeh use kar rahi hain apne apko tasali de rahi hain yeh sach mai apko whote kar daity acne treat karta scars bhi but aram aram se ye pehle ki tara kam nhi karti or agar isko chordo face dobara wesa ho jata ose bhi bura ho jata totally black
Absolutely loved my skincare products! Everything arrived safely and the quality is amazing. Really happy with my purchase. Will definitely order again. ❤️✨
Amazing cream im in love just one week men result
Bohat achi cream hai only 1 week howa istamaal kar rhi hun result milna start ho gaye really good product bas itna favor kardy clients pe cream ki quantity baraa dey tori its very small amout of cream . 1 weeks nikali ek cream plz cream ki quantity ko bara dy . Apki bari Meherbani hogi customers k uper . Jazakh allah








